Sider

søndag 9. januar 2011

Gjensynsgleden

var stor da vi i går fikk besøk av Marianne, Kevin, mor Embla og Mira.
Embla var mest opptatt av gnagebeina som låg rundt på gulvene, men Mira hadde
tid å leke med Trym.
Han koste med Marianne og Kevin, og Marianne lagte en "plystre"lyd hun hadde brukt
da valpene var små. Skal si Trym reagerte momentant, og til slutt endte han oppi fanget hennes, og
der ble han liggende. :-))  Dessverre har jeg ingen bilder av de..
Tarek fikk også hilse på "damene", og var plutselig en ung "mann" igjen. ;-)
Vi hadde en kjekk ettermiddag og kveld, men da de reiste kom en ny, uventet reakjon fra Trym..
jeg merket hvordan hele han var i "spenn" da bilen til Marianne kjørt forbi..han kjente lyden igjen..Vanligvis bryr han seg ikke om en eneste bil.
Idag snuste han rundt og lurte på hvor de var blitt av.  ;-)
Så Marianne, jeg håper ikke det blir lenge til neste besøk..du var hans fremdeles.. ;-))

1 kommentar:

  1. Åååå søte lille Trymmegutten!! Må jo si at han er noe av det vakreste jeg noen gang har sett!! Så han savnet oss litt da ;), det var bra, for vi savnet han også...For en flott gutt han er blitt ;) Vi koset oss veldig veldig hos dere, å håper snart vi kan gjenta det!

    SvarSlett

Om meg

Bildet mitt
Jeg er 57 år, er gift med Svein, og vi har 3 voksne barn og 4 barnebarn. Vi bor i ei lita bygd på Vestlandet, og her har vi et gårdsbruk med 100 sauer. Der er mye skog og fjell rundt oss, et godt tur terreng. Utenom sauene har vi buhunden Tarek, snart 13 år, og gårdskatten Jølle, 11 år. Så kom islenderen Trym Raudur til oss den 7.11.10. Og denne bloggen følger han fra valp til voksen hund.

Følgere

Bloggurat