Sider

mandag 15. november 2010

Tryms første uke på Veraland

Vi hentet han søndag 7.november. Bilturen hjem på 3 timer gikk bra, han sov for det meste. Vi har gård, og driver med sau. Dagen etter var han med meg til sauene og fikk snust og hilst på de. Så ut som både Trym og sauene koste seg. Og det første møte med buhunden vår, Tarek, gikk også bra. Tarek, som er 12.5 år, oppfører seg som en unghund sammen med Trym.
Vi har hatt besøk av barn og barnebarn, og alle er like begeistret.
Hm, om natten sover han ved siden av sengen min i bur. Kun den første natten var det litt lyd i han.
forts..

4 kommentarer:

  1. Så flott at Trym oppfører seg eksemplariskt!! Hehe. Biter han ikke Tarek i halen en gang??

    SvarSlett
  2. Skriv kommentar, trykk kommenter....Skriv inn bokstavkode, og så legg inn kommentar igjen ;)

    SvarSlett
  3. Å joda, han erter og frister, og når han forstår at han har gått forlangt, legger han seg bare flatt på rygg. :-)

    SvarSlett
  4. Jasså ja, han kan teknikken den gutten!! Hehe!

    SvarSlett

Om meg

Bildet mitt
Jeg er 57 år, er gift med Svein, og vi har 3 voksne barn og 4 barnebarn. Vi bor i ei lita bygd på Vestlandet, og her har vi et gårdsbruk med 100 sauer. Der er mye skog og fjell rundt oss, et godt tur terreng. Utenom sauene har vi buhunden Tarek, snart 13 år, og gårdskatten Jølle, 11 år. Så kom islenderen Trym Raudur til oss den 7.11.10. Og denne bloggen følger han fra valp til voksen hund.

Følgere

Bloggurat