Sider

mandag 15. november 2010

forts..

Han er "tørr" om natten. Og det er morning i 6 tiden. Det har vært en travel uke med mye lufting, og mange uhell inne, :-) men nå har han beggynt å gå til døren (ikke alltid han kommer så langt da).
Han går løs, stikker ikke av. Men jeg vil også beggynne med godbiter når vi er ute, så er jeg sikrere på at han kommer tilbake. Dessuten er han veldig fasinert av småfuglene på foringsbrettet, kan sitte lenge i ro å bare se på de.
Matlysten er på topp, han setter seg foran matskålen å venter på å bli servert, og spiser opp alt (3 ganger om dagen).
Igår var han med i traktoren for første gang.. helt greit det også..

3 kommentarer:

  1. Han er visst en enkel fyr han Trym! Håper han fortsetter med det!!

    SvarSlett
  2. Så kjekt å lesa om Trymmelym...har blitt det her heime då vi var så opptekne med at han fekk ein heim som ville ha han! Men artig å sjå og høyre om han. Kan nok hende vi tek kontakt når vi er i dei trakter, det er ikkje så langt. Ikkje mange slike på vestlandet.

    SvarSlett
  3. Hei, Janne! Jeg kom litt sent med i "gjengen", men leser om søskene til Trym, og ser hvor mange felles trekk de har.
    Det hadde vært kjekt om dere kom på besøk. Vi får holde kontakt..

    SvarSlett

Om meg

Bildet mitt
Jeg er 57 år, er gift med Svein, og vi har 3 voksne barn og 4 barnebarn. Vi bor i ei lita bygd på Vestlandet, og her har vi et gårdsbruk med 100 sauer. Der er mye skog og fjell rundt oss, et godt tur terreng. Utenom sauene har vi buhunden Tarek, snart 13 år, og gårdskatten Jølle, 11 år. Så kom islenderen Trym Raudur til oss den 7.11.10. Og denne bloggen følger han fra valp til voksen hund.

Følgere

Bloggurat